×× دلم تنگ می شود ××


** بادها رفتند و ما هم میرویم از یادها **

زل میزنم به پنجره

انگار که دلم پر میکشد برای استنشاق هوای تازه

چهار دیواری تکراری اتاقم

مرا حبس کرده درون تنهایی اش

از هوای غم انگیز این محبس خسته ام

مرا رها نمیکنند

مرا از محبسم جدا کنید

دستهایم دراز میشود

رو به آزادی پنجره

به آسمان نگاه میکنم ، گردو غباریست

یک مرتبه دلم تنگ میشود

دلم برای نم نم باران تنگ میشود

دلم برای بوی خاک باران خورده تنگ میشود

چه تنهایی عظیمی در من رخنه کرده

با چه اشتیاقی روانه شده ام به سوی نیستی ...

http://enntezarebipayan.persiangig.com/image/hich-vaght-nashod%7Benntezarebipayan.blogfa.com%7D.jpg


 



نظرات شما عزیزان:

s
ساعت20:25---18 بهمن 1389
پاسخ:مرسی

امین
ساعت18:01---18 بهمن 1389


امین
ساعت18:00---18 بهمن 1389
سلام دوست عزیز شما بسیار بلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم ی سر به بلاگم بزنید
منتظر حضور گرمتون هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389برچسب:,ساعت17:45توسط مجنون | |